Obchodní podmínky

 

Kontaktní údaje prodávajícího

Název e-shopu: WWW.MAMLUX.CZ
Provozovatel: DX Services, s.r.o.
Sídlo: Sedmikrásková 736/8, 10300 Praha 10 - Kolovraty
IČ: 27075117
DIČ: CZ27075117
Zapsaná: Spisová značka C 94386 vedená u Městského soudu v Praze
Telefon: 773 627 822
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Kontaktní adresa a adresa provozovny: Sedmikrásková 736/8, 10300 Praha 10
Odpovědná osoba : Martina Vaculová

 

Základní informace

V obchodních podmínkách je kupující brán jako spotřebitel. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Fotografie produktů uvedené na stránkách obchodu jsou ilustrační a finální podoba náhradního dílu se může odlišovat, avšak jeho funkčnost ani kvalita není nijak snížena.

 

Důležié informace před nákupem

Náhradní díly objednávejte pouze na základě správného výrobního čísla spotřebiče. Náhradní díly pro odlišná výrobní čísla nejsou stejné, zákazníkům následně nepasují do jejich spotřebičů. Pokud na stránkách nenaleznete Vaše výrobní číslo spotřebiče, kontaktujte nás a my náhradní díly pro vaše výrobní číslo vložíme na stránky. Některé náhradní díly můžou potřebovat odbornou instalaci, popř. konfiguraci. Při nákupu zboží zákazník bere na vědomí, že tato skutečnost je mu známa a souhlasí s ní. Pokud si nejste jisti, zda Vámi vybraný náhradní díl bude fungovat bez odborné pomoci, nahradní díl neobjednávejte.

Každý zákazník odpovídá za řádnou instalaci, užití a údržbu produktů zakoupených v našem internetovém obchodě.

Upozorňuje, že některé produkty vyžadují instalaci autorizovaným a kvalifikovaným odborníkem, aby se zabránilo jakémukoli riziku poškození spotřebiče, zranění nebo jiných škod. To je zvláště důležité pro správnou instalaci, užívání a údržbu plynových či elektrických komponentů, instalatérských dílů a vodovodního připojení. Pro řádné poučení je třeba vždy důkladně přečíst a plně respektovat všechny pokyny a instrukce, obsažené na obalu produktu nebo v návodu k použití. Pokud návod chybí a nevíte si rady raději nám napište.

Firma DX Services, s.r.o. provozujici internetovy obchod www.mamlux.cz nenese žádnou odpovědnost za nedostatky, škody nebo újmy, způsobené: nesprávnou instalací, umístěním, manipulací, užitím či údržbou produktu anebo spotřebiče, do něhož (popř. k němuž) byl produkt instalován, resp. použit. Jedná se o porušením povinností zákazníka. Ani porušením prevenčních povinností anebo povinností, stanovených v rámci bezpečnosti nebo předcházení škodám platnými obecně závaznými právními předpisy, ať už zákazníkem, či jakoukoli třetí osobou (osobami).

S jakýmikoli dotazy, týkajícími se servisů produktů a spotřebičů Electrolux, Bosch, Siemenes, apod... se lze obrátit na nejbližší autorizované servisní ve Vašem městě.

 

Doručování zboží

Zboží, které je označeno "SKLADEM", je k vyzvednutí na naší provozovně ihned po potvrzení, že je objednávka připravena k vyzvednutí. V případě doručení přepravní společností je takové zboží odesílano zpravidla druhý pracovní den. Prodávající vyexpeduje zboží kupujícímu kompletní nebo jeho část do 30 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Dodací lhůta se v případě dobírky počítá od následujícího pracovního dne po dni, kdy byla objednávka potvrzena prodejcem. Pro platby předem na bankovní účet nebo online platební kartou se dodací lhůta počítá od následujího pracovního dne po dni, kdy byly peníze připsány na náš bankovní účet.

Prosím, berte na vědomí, že náhradní díly jsou dodávany z Německa a může se stát, že se prodlouží doba dodání náhradních dílů, které nejsou skladem u dodavatele. Pro více informací o stavu objednávky nás kontaktujte.

Zboží je zasíláno přepravní službou GLS. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv po ČR zpravidla do druhého pracovního dne od převzetí od kupujícího, do SR do čtvrtého pracovního dne od převzetí. Cena přepravy se řídí dle ceníku prodávajícího aktuálního v den objednávky a je vyznačena v objednávce. Pokud nebude zboží dodáno kupujícímu z důvodů ležících na straně prodávajícího ani do třech pracovních dnů ode dne prodávajícím uvedeného termínu předpokládaného doručení, a to při splnění všech podmínek ze strany kupujícího (zejména zaplacení kupní ceny předem, je-li tato forma úhrady kupní ceny zvolena), má kupující právo od smlouvy odstoupit (tím nejsou dotčena jeho jiná práva).

V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat. V případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět na bankovní účet.

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen. Pokud Vám dorazí poničené zboži, je nutné sepsat s dopravcem protokol a převzetí poničeného zboží a obratem nás o této skutečnosti informujte. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

 

Platební podmínky

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

  • Platba online platební kartou - zdarma
  • Platba převodem na bankovní účet - zdarma
  • Platba na dobírku při doručení zboží dopravcem (hotovost přebírá od zákazníka dopravce) - 60,- Kč
  • Platba hotově při vyzvednutí objednávky osobně na provozovně (MAMLUX, Sedmikrásková 736/8, 10300 Praha 10) - zdarma

Prodávající poskytuje následující způsoby vyzvednuti zboží

  • Osobní odběr v Praze. Adresa pro osobní odběr MAMLUX - Sedmikrásková 736/8, 10300 Praha 10. Osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě. Platbu na místě lze provést v hotovosti nebo platební kartou. Zboží "SKLADEM" lze vyzvednout ihned po potvrzení objednávky prodejcem. Zboží, které není skladem, lze vyzvednout až po obdržení informace, že je zboží připravené k vyzvednutí - zdarma
  • Doručení na výdejni místa GLS Pacelshop, Zboží si budete moci vyzvednout na výdejních místech GLS Parcelshop. Prosím, najděte si na stránkách https://gls-group.com/CZ/cs/seznam-parcelshopu požadované místo, kam chcete zboží doručit a do poznámky k objednávce napište jméno a adresu výdejního místa GLS Parcelshop - 56,- Kč
  • Doručení na výdejni místa Zásilkovna, Zboží si budete moci vyzvednout na výdejních místech Zásilkovna. - 98,- Kč
  • Doručení přímo k vám, přepravní služba GLS, Přepravní služba GLS. Zboží Vám bude zasláno přepravní společnosti GLS - 109,- Kč

Cena přepravy se řídí dle ceníku prodávajícího aktuálního v den objednávky a je vyznačena v objednávce. Zboží zůstává do úplného zaplacení ceny majetkem prodávajícího, avšak nebezpečí vzniku škody na věci přechází převzetím zboží na kupujícího. Kupující tak nabývá vlastnictví ke zboží až zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající na základě kupní smlouvy vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu v momentě expedice zboží a zašle jej v listinné podobě společně se zbožím.
 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.

Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nejlépe nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Použité zboží je možno vrátit také ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží a tím snížení jeho prodejní ceny, je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Snížení kupní ceny tak může ovlivnit náklad na uvedení výrobku do původního stavu nebo snížení jeho prodejní ceny.

[ Vzor odstoupení od smlouvy zde ]

 

Práva a povinnosti z vadného plnění

 

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Produktové obrázky jsou pouze ilustrační. Finální produkt se mohou lišit vzhledem ke změnám ve výrobě a nebo náhradám produktů které se již nevyrábí, ale jsou vhodné pro Váš spotřebič. Tyto změny jsou navrhovány dodavateli.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Reklamace a korespondenci zasílejte na adresu naší provozovny - MAMLUX, Sedmikrásková 736/8, 10300 Praha 10.

 

Ochrana osobních údajů

Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající.

Identifikační a kontaktní údaje správce

Název e-shopu: WWW.MAMLUX.CZ
Provozovatel: DX Services, s.r.o.
Sídlo: Sedmikrásková 736/8, 10300 Praha 10 - Kolovraty
IČ: 27075117
DIČ: CZ27075117
Zapsaná: Spisová značka C 94386 vedená u Městského soudu v Praze
Telefon: 773 627 822
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Kontaktní adresa a adresa provozovny: Sedmikrásková 736/8, 10300 Praha 10
Kontaktní osoba : Martina Vaculová

Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, název firmy, IČ, DIČ, e-mail a telefonní číslo (případně doplnit další údaje, které se budou zpracovávat – platební údaje atp.). Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.

Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům:

  • smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, seznam dopravců je dostupný zde, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo;

Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.

Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.), povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována do konce roku 2023). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2021). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.

Kupující bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.) povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována do konce roku 2028). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu, v případě firmy také IČ, DIČ a název firmy.

Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:

  • na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
  • na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
  • na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
  • na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
  • na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
  • vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.

Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti. V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Nákupní košík

 x 


Celkem
košík je prázdný

Nenašli jste model vašeho spotřebiče?

Pokud v nabídce náhradních dílů nemůžete najít model vašeho spotřebiče, zašlete nám výrobní číslo spotřebiče (PNC nebo ENR), které je uvedeno na štítku spotřebiče a my dostupné náhradní díly pro tento model spotřebiče přidáme na stránky.

Jak zjistit výrobní číslo ENR spotřebiče Bosch a Siemens?

Pro spotřebiče značek Bosch a Siemens je výrobní číslo označeno jako E-NR/ENr (A). Často je na konci výrobního čísla uvedeno také otáčkové číslo (B).

Jak zjistit výrobní číslo PNC spotřebiče Electrolux?

Product Number / PNC

Pro spotřebiče značek AEG, Electrolux a Zanussi je možné použít pro vyhledávání model produktu (A), nebo výrobní číslo označeno jako PNC/Prod.No. Výrobní číslo PNC (B) začíná číslem 9 a má devět čísel (9xxxxxxxx). V některých případech pro objednání náhradního dílu je nutné znát také otáčkové číslo (C) spotřebiče Electrolux, které je ve formátu 00, 01, 02, apod. uvedené na konci výrobního čísla PNC.